• عمومی
    • چرا پس از ورود به سايت، بعضي از شماره حساب هاي خود را در ليست شماره حساب ها مشاهده نمي کنم؟
      لطفاً با همراه داشتن کارت ملي به يکي از شعبي که در آن حساب داريد مراجعه نموده و درخواست يکسان سازي شماره مشتري خود را بدهيد.
  • ثبت نام
    • آيا افراد غير از مشتريان بانک صادرات ايران امکان عضويت در باشگاه و استفاده از امکانات آن را دارند؟
      در حال حاضر صرفاً امکان فعاليت در باشگاه براي مشتريان محترم بانک صادرات ايران وجود دارد و در آينده اين امکان براي سايرين نيز فراهم خواهد شد.
    • آيا امکان ثبت شماره حساب هاي متعدد با کاربري هاي متعدد وجود دارد؟
      خير. هر شخص با کد ملي خود تنها يک بار امکان ثبت نام در باشگاه مشتريان را دارد.
    • در صورت نمايش پيغام "کد ملي يا تلفن همراه وارده صحيح نمي باشد" علت چيست؟
      شماره تلفن ثبت شده در سيستم سپهر بانک صادرات با شماره تلفن ثبت شده به هنگام ثبت نام يکسان نمي باشد و يا کد ملي متقاضي در سيستم سپهر ثبت نشده است. براي رفع مشکل با در دست داشتن کارت ملي خود به يکي از شعب بانک صادرات ايران مراجعه نماييد.
  • امتیازات
    • امتیازات چه زمانی محاسبه می شود؟
      در بازه زمانی 3-5 روز امتیازات فعالیت های بانکداری الکترونیک به روزرسانی می شود و در تاریخ پنجم هرماه، امتیازات منابع محاسبه خواهد شد
    • در طرح سپهر دوستی آیا به کسانی که قبلا نرم افزار صاپ را نصب کرده اند امتیاز مربوط به نصب و فعال سازی تخصیص داده میشود ؟
      بله. تمامی افرادی که قبلا این نرم افزار را نصب کرده اند مشمول 100 امتیاز مربوط به آن میشوند.
      بدیهی است همراه بانک و بانکداری اینترنتی هم مشمول همین قانون میباشند و در صورتیکه قبلا نصب کرده اید مشمول 30 امتیاز مربوط به هر یک از آنها خواهید شد.