× کاربر گرامي مرورگر مورد استفاده شما فاقد امنيت کافي است لطفا براي کارايي عملکرد سايت از مرورگر Chrome ويا Mozilla firefox استفاده نماييد.
  • عمومی
    • چرا پس از ورود به سايت، بعضي از شماره حساب هاي خود را در ليست شماره حساب ها مشاهده نمي کنم؟
      لطفاً با همراه داشتن کارت ملي به يکي از شعبي که در آن حساب داريد مراجعه نموده و درخواست يکسان سازي شماره مشتري خود را بدهيد.
  • ثبت نام
    • آيا افراد غير از مشتريان بانک صادرات ايران امکان عضويت در باشگاه و استفاده از امکانات آن را دارند؟
      در حال حاضر صرفاً امکان فعاليت در باشگاه براي مشتريان محترم بانک صادرات ايران وجود دارد و در آينده اين امکان براي سايرين نيز فراهم خواهد شد.
    • آيا امکان ثبت شماره حساب هاي متعدد با کاربري هاي متعدد وجود دارد؟
      خير. هر شخص با کد ملي خود تنها يک بار امکان ثبت نام در باشگاه مشتريان را دارد.
    • در صورت نمايش پيغام "کد ملي يا تلفن همراه وارده صحيح نمي باشد" علت چيست؟
      شماره تلفن ثبت شده در سيستم سپهر بانک صادرات با شماره تلفن ثبت شده به هنگام ثبت نام يکسان نمي باشد و يا کد ملي متقاضي در سيستم سپهر ثبت نشده است. براي رفع مشکل با در دست داشتن کارت ملي خود به يکي از شعب بانک صادرات ايران مراجعه نماييد.
  • امتیازات