عمومی

    چرا پس از ورود به سايت، بعضي از شماره حساب هاي خود را در ليست شماره حساب ها مشاهده نمي کنم؟

    لطفاً با همراه داشتن کارت ملي به يکي از شعبي که در آن حساب داريد مراجعه نموده و درخواست يکسان سازي شماره مشتري خود را بدهيد.

    نحوه امتیاز دهی چگونه است؟

    مطابق جدول امتیازی در بخش "طرح ها" محاسبه می‏ شوند

ثبت نام

    آيا افراد غير از مشتريان بانک صادرات ايران امکان عضويت در باشگاه و استفاده از امکانات آن را دارند؟

    در حال حاضر صرفاً امکان فعاليت در باشگاه براي مشتريان محترم بانک صادرات ايران وجود دارد و در آينده اين امکان براي سايرين نيز فراهم خواهد شد.

    آيا امکان ثبت شماره حساب هاي متعدد با کاربري هاي متعدد وجود دارد؟

    خير. هر شخص با کد ملي خود تنها يک بار امکان ثبت نام در باشگاه مشتريان را دارد.

    امکان ثبت نام در باشگاه براي چه کساني وجود دارد؟

    ثبت نام براي کليه افرادي که در بانک صادرات ايران داراي حساب مي باشند، امکان پذير ميباشد.

    چرا به هنگام ثبت نام با پيغام "کد معرف صحيح نمي باشد" مواجه شده ام؟

    شخص با اين کد معرف در سايت باشگاه ثبت نام نکرده است و يا کد معرف وارد شده توسط کاربر صحيح نيست.

    در صورت مشاهده پيغام "کاربر موجود نمي باشد" چه بايد کرد؟

    نام کاربري درج شده جهت ورود صحيح نيست و يا عمليات ثبت نام کاربر با موفقيت انجام نشده است.

    در صورت نمايش پيغام "کد ملي يا تلفن همراه وارده صحيح نمي باشد" علت چيست؟

    شماره تلفن ثبت شده در سيستم سپهر بانک صادرات با شماره تلفن ثبت شده به هنگام ثبت نام يکسان نمي باشد و يا کد ملي متقاضي در سيستم سپهر ثبت نشده است. براي رفع مشکل با در دست داشتن کارت ملي خود به يکي از شعب بانک صادرات ايران مراجعه نماييد.

امتیازات

    امتیازات چه زمانی محاسبه می شود؟

    در بازه زمانی 3-5 روز امتیازات فعالیت های بانکداری الکترونیک به روزرسانی می شود و در تاریخ پنجم هرماه، امتیازات منابع محاسبه خواهد شد